اطلاعیه ها

شهریه مقطع دکتری دوره های نوبت دوم و پردیس خودگردان سال تحصیلی 98-97

بدینوسیله به اطلاع کلیه دانشجویان مقطع دکتری دوره های نوبت دوم و بین الملل ورودی سال 94 به بعد می رساند که شهریه سال ۹۸-۹۷ به شرح ذیل می باشد:
شهریه ثابت به ازای هر نیمسال:۵۶.۰۰۰.۰۰۰ ریال
شهریه متغیر به ازای هر واحد (درس و پروژه): ۹.۵۰۰.۰۰۰ ریال
شهریه امتحان جامع: ۲۴.۰۰۰.۰۰۰ ریال
شهریه تصویب پروپوزال: ۲۴.۰۰۰.۰۰۰ ریال
توجه:

-تعرفه های فوق صرفاً مربوط به سال تحصیلی ۹۸-۹۷ بوده و در هر سال براساس مصوبات دانشگاه حداکثر تا ۲۰% قابل افزایش خواهد بود و کلیه دانشجویان ورودی سال تحصیلی ۹۸-۹۷در سال های بعدی تحصیل موظف به پرداخت شهریه مطابق جدول مصوبه دانشگاه در همان سال می باشند.
– آخرین مهلت پرداخت شهریه ثابت نیمسال اول ۹۷ و بدهی نیمسال های گذشته (درصورت وجود) تاریخ ۹۷/۰۶/۱۷ و برای نیمسال دوم ۹۷/۱۱/۰۳ می باشد.
-تاکید می گردد جهت جلوگیری از ایجاد هر گونه مشکل درخصوص پرداخت الکترونیکی در اسرع وقت اقدام به پرداخت شهریه نمایید.
* نکات مهم *
– دانشجویان بستانکار ملزم به تماس یا مراجعه به کارشناسان این مرکز جهت مجاز نمودن وضعیت نیمسال اول ۹۷ می باشند.
– دانشجویان ایثارگر دوره های نوبت دوم ملزم به تماس یا مراجعه به کارشناسان این مرکز جهت مجاز نمودن وضعیت نیمسال اول ۹۷ می باشند.
– خواهشمنداست جهت پیشگیری از عواقب ناشی از پرداخت بصورت الکترونیکی (ازدحام و قطعی در تراکنش) شهریه را قبل از انتخاب واحد و در روزهای اول تاریخهای تعیین شده، پرداخت نمایید.
– تأکید می گردد حتماً قبل از پرداخت الکترونیکی نحوه پرداخت الکترونیکی (اطلاعیه پیوست) را مطالعه بفرمایید و از تماسهای غیر ضروری با مرکز و اتلاف وقت خودداری فرمایید.
-از آنجاییکه هدف از پرداخت الکترونیکی جلوگیری از اتلاف وقت و کاهش تردد می باشد خواهشمنداست از واریز فیش جداً خودداری فرمایید.
– خواهشمند است ضمن بررسی اطلاعات مندرج در پورتال آموزشی در صورت مشاهده هر گونه مغایرت اطلاعات درج شده با پرداختها و واحدهای اخذ شده ، مراتب را به نحوه مقتضی به کارشناس مربوطه خود اعلام نمائید شایان ذکر می باشد دقت نظر شما در این امر ما را در انجام هر چه بهتر امور مالی یاری خواهد کرد.
– در صورت قطع تراکنش، مراحل را تکرار نموده و از تماس مکرر با کارشناسان خودداری فرمایید زیرا احتمال شلوغی خطوط تلفن منجربه اتلاف وقت می گردد.
– ضمن اینکه کارشناسان این مرکز بصورت مستمر اقدام به کنترل وضعیت مالی دانشجویان در پورتال می نمایند، چنانچه مبلغ بدهی در پورتال صفر گردیده ولی وضعیت نیمسال ((غیرمجاز)) می باشد، با کارشناسان این مرکز تماس حاصل نمایید.
– پرداخت الکترونیکی دانشجویان بدهکار طی دو مرحله بصورت تسویه حساب بدهی در مرحله اول و بعد از آن پرداخت شهریه ثابت نیمسال اول ۹۷ انجام می گیرد. توضیحات کامل در نحوه پرداخت الکترونیکی (اطلاعیه پیوست) درج گردیده است.
– چنانچه بعد از پرداخت شهریه ثابت نیمسال اول ۹۷ و صفر شدن مبلغ بدهی، در هنگام ثبت نام٬ صرفاْ پیغام ((عدم پرداخت شهریه)) مشاهده گردید، با کارشناسان این مرکز تماس حاصل نمایید و درصورت مشاهده سایر پیغامها از تماس با کارشناسان این مرکز (به دلیل عدم ارتباط موضوع) خودداری فرمایید.
– کلیه دانشجویان موظف به تسویه حساب کامل بوده و تقسیط شهریه تحت هیچ شرایطی امکانپذیر نخواهد بود، لذا از مراجعه و تماس با این مرکز در این خصوص جداً خودداری فرمایید.
– آخرین مهلت تسویه حساب شهریه متغیر نیمسال اول تاریخ بیستم آذرماه و برای نیمسال دوم بیستم خردادماه می باشد در غیر اینصورت دسترسی به پورتال دانشجویان بدهکار بعد از تاریخ مذکور قطع خواهد شد و کلیه عواقب ناشی از این موضوع و سایر محدودیتهای آموزشی به عهده شخص دانشجو می باشد.
– شهریه پروژه در کل دوره یکبار دریافت می گردد و از آنجاییکه شهریه آن بصورت دستی در پورتال ثبت می شود و بمنظور تقسیط شهریه، ۲۴ واحد پروژه در طول ۴نیمسال بصورت هر نیمسال۶واحد از زمان انتخاب واحد رساله (معمولاً نیمسال پنجم) ثبت و دریافت می¬گردد.

شماره تماس با کارشناسان 64542665 و 66499348

فایل ضمیمه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

5 + 4 =